4t SRIDHARAGTTA

Arriben els treballs de l’Índia

TO SRIDHARAGTTA

Per fi ens han arribat els treballs que els nens i nenes de l’escola de Sridharagtta ens van fer el curs passat. La sorpresa ha sigut enorme perquè el paquet estava ple de treballs creatius i amb molta informació de com és la seva escola i la seva localitat SRIDHARGATTA  (Andhra Pradesh)

• Hem comprovat que amb molt poc es pot fer MOLT. Els seus treballs són tots amb papers de colors i les fotos són de les càmeres d’abans.
  • Ens expliquen com és tenir aigua, només quan plou.
  • Ens expliquen que hi ha sis estacions i també quins animals hi ha allà.
  • Hem vist com escriuen en la seva llengua, el telugu.

Hem mirat amb molta atenció tot aquest material i hem fet comentaris, en anglès, que hem enviat als nens i nenes de SRIDHARGATTA.