STACKING a 4t d’Educació Física

Els alumnes de 4rt hem estat realitzant a Educació Física, una Unitat Didàctica de l’STACKING, i us preguntareu, què és l’STACKING? L’Stacking és un esport individual, per parelles i per equips / relleus, els participants competeixen contra el cronòmetre o un altre jugador. Consisteix en muntar i desmuntar seqüències predeterminades de piràmides amb 12 gots especialment dissenyats pel que fa a grandària i forma per a això (tenen una vora especial perquè els gots no encaixin i llisquin), la base per realitzar la pràctica és un tapet.

Els alumnes han après a fer les jugades del 3-3-3 i la 3-6-3.
Amb aquesta activitat, els alumnes poden millorar els següents aspectes:
– La coordinació oculo-manual
– L’atenció i la memòria
– La lateralitat i les relacions espacials
– L’autoestima
– La velocitat de resposta