La Castanyada a Cicle Inicial

El dia 31 d’octubre els nens i nenes de cicle inicial celebrarem la festa de la castanyada, gaudint de moltíssimes activitats, des de un tast de fruites de la tardor (madarines, pomes, carbassa, magranes…) fins una gimcana al gimnás de l’escola, on tots junts  jugarem a diferents activitats i tasques molt divertides. Per finalitzar aquest dia de festa, amb la feina realitzada per la mestra de música (Laura) realitzarem la cloenda amb els balls dels diferents cicles al pati de l’escola, amb la col.labració de les castanyeres, les quals repartiren castanyes a tota la comunitat educativa del Mossén Jacint Verdaguer.

A continuació podreu veure com vam gaudir d’aquest dia.