CONNEXIÓ DE L’ALUMNAT DE 4T AMB RÀDIO CALAFELL

L’alumnat de 4t us anem a explicar com va anar la connexió que vam fer amb Ràdio Calafell fa uns dies.

Vam parlar del famós Pau Casals dient que la seva música va fer història per tot el món. També ens van preguntar si ens agradava la música i, com no, vam dir que sí! Quan ens van preguntar si voldríem ser famosos, això ja no ho teníem molt clar.

Ens van fer cantar la cançó “Podries” i va quedar genial. També ens van preguntar com anaven les classes i quina era la nostra matèria preferida. Uns van contestar que Medi i uns altres Mates.

I per acabar, ens vam acomiadar amb la gran cançó “El cant dels ocells”.

Us deixem l’enllaç per tal que ens escolteu en directe a la ràdio i unes quantes fotos!