AMPA

L’Associació de Mares i Pares de l’escola té una gran importància pel bon funcionament ja que s’encarrega de diverses gestions i d’oferir diferents serveis relacionats amb les famílies dels nostres alumnes.

Ofereix els serveis d’acollida matinal, activitats extraescolars, venta del xandall de l’escola, reserva i venta de llibres, admissió al projecte de reutilització de llibres, decoració i col·laboració en les festes de l’escola,…

Com a entitat sense ànim de lucre tots els diners recollits de les quotes de les famílies s’inverteixen en la compra de material i equipament escolar o en les diferents activitats que es porten a terme durant el curs escolar, com la Castanyada, la Cantada de Nadal, el Tió, el Carnaval, la paradeta de Sant Jordi, la Mona o el Festival de Fi de Curs.

Horari d’atenció:

• Dilluns de 9’15h. a 10’30h. i de 15’10h. a 16’45h.
  • Dimecres de 15’10h. a 16’45h.

e-mail:   cintet.2012@gmail.com

Telèfon i whatsapp: 629746629