Coneixem a Pau Casals

Hola!
Els alumnes de 5è estem esperant amb moltes ganes que arribi el dia per anar a la casa-museu de Pau Casals.
Mentrestant anem apropant-nos a la vida d’aquest compositor i intèrpret que va ser reconegut a tot el món.
Tenim moltes preguntes que anirem resolent al llarg d’aquest trimestre.

Si vosaltres també voleu conèixer una mica millor a Pau Casals, aquí teniu un joc molt interessant!

1. Gabriela 6èB

Hola Laura!
    Sóc la Gabriela la teva Alumna de 6è. T’escric aquest comentari, perquè m`agrada molt aquesta publicació de Pau Casals. He jugat al joc i és interessant. Gràcies a aquest joc he sentit que Pau Casals tocava molt bé els instruments i tampoc sabia que Pau Casals anava a passar els estius a Sant Salvador.
    Moltes gràcies Laura per ensenyants tant.
    Un petó.

2. Angela 6B

Hola Laura!

Sóc la teva alumna de 6è. T’escric aquest comentari, perquè havia vist que has posat una publicació nova sobre Pau Casals.

Dir-te, que he jugat al joc i m’agrada molt. He après moltes coses sobre Pau Cassals que abans no sabia, com per exemple que Pau Cassals, als estius anava sempre a Sant Salvador. La música que Pau Cassals tocava amb els instruments, per exemple amb el violoncel, és meravellosa.

Moltes gràcies Laura por la publicació
    Adéu.