BON ESTIU!!!!

ATENCIÓ!!!

L’AMPA posarà a la venta els llibres de text el dia 3 de setembre de 10 a 17h

BON ESTIU LECTORS I LECTORES!! : )

Nens i nenes l’estiu ha arribat i l’escola ha tancat. També la biblioteca escolar, que necessita un descans per a poder endreçar, folrrar, etiquetar, renovar, espurgar… els llibres i altres materials, preparar les motxilles viatgeres,noves activitats pel curs que ve… Quina feinada que té en Biblo!

Aquí, us deixo  l’últim butlletí amb un bon grapat de recomanacions de llibres per a infants i joves. També podeu tornar a llegir els contes i llibres que hem treballat al llarg del curs.

TORNEIG ESCACS 4t B

Com ja és tradició els darrers anys, aquests últims dies de curs l’alumnat de 4t B hem realitzat el Torneig Final d’Escacs.

Després d’unes eliminatòries molt emocionants, l’alumne Izan Royo ha revalidat el títol per quart curs consecutiu. El quadre d’honor el completen el Loay Paz i la Wisal El Kabab.

Felicitats a l’Izan, que ja és tot un gran mestre d’escacs i a tot l’alumnat de 4t B que ha demostrat tenir un gran fair play al llarg del torneig i un bon nivell amb les habilitats adquirides al llarg del curs.

Teatre a segon!!

Els nens i nenes de segon A i B hem treballat durant tot l’any un projecte interdisciplinari sobre el teatre. Ara, amb el tancament del curs, hem pogut presentar tota la feina realitzada davant de les famílies i els alumnes de l’escola. En concret, el grup de segon A ha representat l’obra “En Joan sense por” i el grup de segon B “El sastre valent”.

Hem gaudit molt de l’activitat i ens emportem un molt bon record d’aquests dies. Us agraïm la vostra assistència i col·laboració!

TORNEIG DE GOLF

El passat dissabte 19 de maig 6 alumnes de 6è (Núria Vidal, Melania Hernández, Joel Osper, Ilyas Halim, Michael Mendieta i Zutoia Roldán) van participar en el IV torneig de golf a les escoles que organitza la Federació Catalana de Golf per a les escoles que participen al programa de GOLF A LES ESCOLES, com ja sabeu, aquest any la nostra escola es va adherir a aquest programa per primera vegada a través de l’assignatura d’Educació Física. En total érem 12 escoles de tota Catalunya i un total de 25 equips participants (els equips estaven formats per 4 jugadors cadascú).

El torneig es va disputar al camp de golf GOLF COSTA DAURADA, va ser una jornada fantàstica amb un dia radiant i que tothom va gaudir molt (pares inclosos). Una experiència més que s’emporten els nostres alumnes i que de ben segur el pròxim curs repetirem.

Des de l’escola volem felicitar els/les alumnes que van anar al torneig pel seu bon comportament i la bona imatge que van donar durant el torneig, amb una educació i un fairplay digne d’admirar. ENHORABONA!

En el següent enllaç podeu veure les classificacions dels resultats dels equips participants al torneig. Click aquí

En el següent enllaç podeu accedir a les fotos que l’organització va fer. Click aquí

Clicant sobre la imatge podeu veure totes les fotos que va fer l’escola

RACÓ TEMÀTIC “EL PETIT PRINCEP” A LA BE

Lectors i lectores ja tenim el nou i últim racó de la biblioteca escolar d’aquest curs escolar! Aquest donem protagonisme a un clàssic molt especial, El petit princep d’Antoine Saint-Exupery perquè a l’abril va fer 75 anys que es va publicar i perquè és una lectura  plena de màgia, aventures, amistat, superació, valors…per a grans i petits.

PARTICIPEU AL JOC! Aquest cop també hi podeu participar al joc proposat deixant volar la vostra imaginació. Es tracta d’imaginar que pot ser aquest dibuix presentat, comprovar la creativitat dels nens i nenes per a demostrar que això no és simplement un barret com dirien els adults. Trobareu les instruccions al racó!

Ah! Moltes gràcies a la Jeni, una mare super artista que ens ha construit el planeta del Petit Princep. Ha quedat espectacular!