PRESENTACIÓ

BENVINGUTS I BENVINGUDES A L’ESPAI VIRTUAL DE L’ESCOLA!

L’Escola Charlie Rivel és oberta a tothom qui vulgui confiar en la nostra tasca, acompanyant-vos en la formació dels vostres fills i filles en l’etapa Infantil i Primària per tal de que puguin desenvolupar les actituds, les capacitats i les habilitats necessàries per esdevenir ciutadans del món.

L’escola Charlie Rivel de l’Hospitalet ofereix ensenyament primari públic i de qualitat mitjançant, entre d’altres:

• Aprenentatge Cooperatiu (AC/CA). Foment de l’aprenentatge cooperatiu entre iguals, amb rols i funcions variables durant el curs escolar.
  • Projectes Interdisciplinars a l’aula. Les inquietuds educatives de l’alumnat es recullen en aquesta metodologia de treball a l’aula, doncs són els mateixos alumnes qui marquen els objectius d’aprenentatge segons els seus interessos.
  • Projecte Filosofia 3/18.Foment del Pensament Crític, que els prepara per esdevenir ciutadans crítics i responsables.
  • Projecte Tàndem amb l’EMMCA (Escola Municipal de Música de L’Hospitalet de Llobregat). Aquest projecte permet, als alumnes que finalitzen l’etapa primària a l’Escola, tancar l’etapa amb l’habilitat de tocar diferents instruments de corda. “Fem tàndem a L’Hospitalet”

• Llegim en parella: Els alumnes de cicle superior de l’escola ajuden amb la comprensió lectora als alumnes de cicle mitjà.
  • Cantània: Els alumnes de 5è participen d’aquesta activitat organitzada per l’Auditori de Barcelona que consisteix en la celebració d’una gran cantada juntament amb altres escoles de Catalunya. Aquest any el tema és el mar Mediterrani i els continents que l’envolten.
  • Educació artística en anglès: Els alumnes de cicle superior fan la plàstica en anglès durant dos dels tres trimestres del curs escolar. En aquest enllaç podeu veure una mostra del que fan els nostres alumnes.
  • Altres:
Sardanes 3r de primària. Horari lectiu.
Taller d’Estudi Assistit (TEA) Infantil i primària. Extraescolar.
Psicomotricitat i Iniciació esportiva Natació (Pla Català de l’Esport) Infantil i cicle inicial. Extraescolar Cicle mitjà. Horari lectiu.
Biblioteca (puntedu) Infantil i primària. Horari lectiu.
Informàtica Infantil i primària. Horari lectiu.
Mitja hora diària de lectura (PLeC) Primària. Horari lectiu.
Jocs de pati Infantil i primària. Esbarjo
Bibliopati Primària. Esbarjo.