Presentació de l’Anna Pineda Trickey

Aquest mes d’octubre s’ha incorporat a la nostra escola l’auxiliar de conversa Anna Pineda Trickey, amb motiu del desplegament del projecte GEP (Grup de Generació Plurlingüe) que vam endegar el passat curs escolar. L’Anna és de Willington Spa (United Kingdom) i compartirà experiències amb tots nosaltres durant tot el queda de curs.

L’Anna desenvolupa moltes activitats amb l’alumnat per tal de fomentar les seves habilitats orals i d’ús de la llengua: ens explica contes, recita endevinalles, juguem a jocs… D’altra banda els ajuda a ampliar informació relacionada amb alguns continguts concrets, significats, pronunciació, i fins i tot, dades culturals i socials significatives del seu país. Li desitgem una bona estada. Estem molt contents que estigui entre nosaltres!

Adjuntem una galeria de fotografies on desarem una petita mostra de les activitats que està duent a terme a l’aula amb els nens i nenes.

Text en anglès:

This October, the conversation assistant  Anna Trickey has joined our school, because of the implementation of the GEP project (Plurilingüe Generation Group) that we started last academic year. Anna is from a town in England called Leamington Spa and is currently on her Erasmus year from the University of Sheffield.

Anna develops many activities with the students in order to improve their oral and language skills: she tells us stories, recites rhymes, plays games … As well as this, she helps them broaden their knowledge related to some specific content, meanings, pronunciation, and even cultural and social information about her country. We wish her a good stay. We are very pleased to have her with us!

We’ve attached a photo gallery where we will add a small sample of the activities that are carried out in the classroom with the children.