Acte de graduació de 6è

El divendres 9 de juny va ser un dia molt important pels alumnes de 6è de la nostra escola.

Després d’haver conviscut durant 9 anys la majoria i alguns uns mesos va arribar el dia tan esperat i tan temut per alguns. La graduació!

Entre nervis i emocions els infants van poder destacar cadascú un element de l’escola i explicar perquè se l’emportaven com record o tresor de l’univers del Cavaller Arnau tot dipositant-lo en una caixa guarnida per ells/elles mateixos simbolitzant-ho.

El dilluns següent vam plantar l’arbre de l’amor de la promoció junt amb els de les altres al jardí dels arbres de l’amor de la nostra escola.

Us deixem un menat de fotos per a que pugueu remembrar aquells moments.

5è – Ens visita en Jordi Folck!

Aquest dilluns l’alumnat de 5è ha finalitzat l’activitat de l’autor a les aules i ha rebut la visita de l’escriptor Jordi Folck. Els nens i nenes havien fet la lectura del seu llibre “Ningú és un zombie” i han pogut intercanviar amb ell opinions, preguntes, anècdotes… Ha sigut una experiència molt enriquidora. Moltes gràcies, Jordi Folck!

Us deixem algunes fotografies.

Projecte dels minerals

Aquestes últimes setmanes els nens i nenes de primer hem estat treballant el projecte variable dels minerals. El tema dels minerals va ser el més votat entre els infants.
Hem treballat amb grups finalitzant el projecte amb una exposició de tot allò descobert. Bona feina!
Compartim amb… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ 23-24

Podeu consultar La web de la preinscripció: informació i gestió de la preinscripció.

Enllaç per fer la sol·licitud

➡ OFERTA DE PLACES CURS 22-23

➡ CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

➡PUBLICACIÓ LLISTAT BAREM PROVISIONAL

PUBLICACIÓ LLISTAT DE SOL·LICITUDS (BAREM DEFINITIU)

PUBLICACIÓ LLISTAT SOL·LICITUDS EN PRIMERA PETICIÓ ORDENADA

NOU! ➡ALUMNES PREINSCRITS AL CENTRE

NOU!Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició

NOU!Llista d’espera del centre

Aquest apartat s’anirà actualitzant amb tota la informació necessària.

Cantània

La classe de 5è, junt amb la mestra de música i la tutora, van tenir l’oportunitat de cantar a l’Auditori de Barcelona amb Cantània! Les portes del món. Una experiència molt emocionant i molt enriquidora que ens va endinsar en el meravellós món de la música… Llegeix més»

Els animals de granja

A I-4 hem treballat els animals de granja en anglès a través de jocs, puzles, cançons i manualitats. En aquestes últimes setmanes també hem estat coneixent els noms dels transports. Per descobrir si circulen per terra, aigua o aire, hem experimentat amb rodes, avions de… Llegeix més»