ELS I LES ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL ANEM A SANT ANTONI!

El passat 5 de desembre, els i les alumnes d’educació infantil, vàrem fer la tradicional sortida de tardor a Sant Antoni.

Vàrem poder gaudir d’un matí fantàstic, observant l’entorn que ens envolta, i en especial, les fulles de la tardor.

Quan vam arribar, vam esmorzar per tal de recuperar forces i després vam gaudir jugant amb les fulles que havien caigut dels arbres.

Després d’haver jugat a llençar-nos, tocar, trepitjar… les fulles, vam fer una corona de fulles preciosa!!

Us deixem algunes fotografies, per tal que pugueu veure el bé que s’ho vam passar!!

Moltes gràcies mestres i l’àvia de l’Emma de P4 per acompanyar-nos.

Equip de mestres d’educació infantil

Cliqueu a sobre per a visualitzar les imatges