Els i les alumnes de P5 fem sushi!!!

La passada tarda del dijous 13 de desembre, la classe de l’arc de Sant Martí ens vam endinsar a Japó!!!

Els pares de l’Anna Rovira ho van fer possible gràcies a les seves explicacions, d’una de les coses que millor coneixen: El sushi!

Vam aprendre el significat de la paraula SUSHI, com també,a partir d’ara,ja podem dir que sabem distingir entre el niguiri, el maki i l’uramaki.

Ens ho vam passar molt i molt bé fent sushi a l’aula. A l’hora de marxar molts dels nens i nenes ja havien provat el sushi!!!

Moltes gràcies família Rovira- Mónico per la vostra col·laboració a l’escola!!!!!!

Fins la propera.

Els nens i les nenes de la classe l’arc de Sant Martí.

Us deixem unes fotos del procés.

Cliqueu a sobre la imatge per a veure les fotografies