Targeta verda a l’olimpíada escolar 2019

EN PAU GALLISÀ PELLICE HA ESTAT GUARDONAT AMB LA TARGETA VERDA DE L’OLIMPIADA ESCOLAR 2019.

El passat dijous 13 de febrer en Pau, va rebre un bonic reconeixement atorgat per la seva acció de joc net envers el jugador de l’equip del C. Pare Manyanet de Reus, Adrià Cerdà Ruana, durant la fase prèvia de tennis taula de categoria benjamí masculí disputada el 18 de març de 2019. A continuació, us expliquem quina acció va portar a terme en Pau i que citem textualment segons l’escrit recollit pels observadors i les observadores de les Olimpíades Escolars de Reus.

“El Pau va donar un bon exemple de comportament durant la Fase prèvia ajudant al seu adversari a jugar el seu partit del Grup 6 de categoria benjamí masculí, després de que cap dels altres jugadors/es del seu grup es presentés a jugar. Abans de començar el partit, el Pau (que era superior tècnicament) va estar escalfant amb l’Adrià i el va estar ajudant en tot moment amb aquells aspectes més tècnics del joc, que l’Adrià desconeixia”.

Des de l’escola, ens alegrem molt d’aquest gran comportament del Pau i el seu esperit de joc net.

Moltes felicitats, Pau.