Què és el CLIL?

Què és el CLIL o AICLE? Què fa l’alumnat quan aprèn mitjançant aquesta metodologia? Per què és útil dur-la a la pràctica? Si mai us heu plantejat aquestes qüestions, l’entrada d’avui de ben segur que us interessa.

Compartim amb vosaltres un vídeo en què podreu veure com es treballen els continguts escolars bo i aplicant la metodologia CLIL (Content  and Language Integrated Learning) o AICLE (Aprenentatge integrat de continguts i llengua estrangera), la qual s’empra a la nostra escola quan duem a terme les activitats de Science. Podreu entendre d’una manera molt didàctica les fases de què consta una sessió vertebrada mitjançant aquesta metodologia i els rols, habilitats i competències que desenvolupa l’alumnat.