Projecte transversal “Els bancs de sang”

Des de P3 a 6è hem estat treballant el projecte “Els bancs de sang“. Ha estat un projecte interdisciplinar en el que s’hi ha implicat tota la comunitat educativa: mares i pares, tiets i tietes, avis i àvies, alumnat, tot l’equip de mestres… També hem comptat amb la col·laboració del banc de sang i teixits en una jornada d’extracció de sang i l’Ajuntament de Riudoms en la campanya publicitària.

Tots els nens i nenes han pogut aprendre tot gaudint a través de dinàmiques, activitats de l’aula de ciències, música, plàstica, llengua anglesa, educació física, medi…

A l’aula de joc simbòlic d’Educació Infantil s’ha muntat un consultori mèdic en el que els infants s’han pogut posar al rol d’un metge o metgessa, farmacèutic o farmacèutica, infermer o infermera.

A Educació primària s’ha dut a terme tota la campanya comunicativa tot confeccionant diferents documents o audiovisuals: el cartell, l’anunci, el tríptic, el reportatge, la notícia i l’elaboració de l’eslògan i el logo.

La jornada d’extracció de sang del 8 de febrer va ser tot un èxit!

Finalment, el dia 15 i 16 de febrer es va obrir una exposició adreçada a les famílies per a que aquestes poguessin veure en directe part del treball de tot l’alumnat.

Si cliqueu damunt la foto podreu accedir al vídeo de l’exposició!