Portem el Nadal a l’hospital

Fa unes setmanes ens va arribar una proposta de col·laboració entre la nostra escola i l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus.

L’Hospital ens va proposar participar en el projecte “Portem el Nadal a l’Hospital”, donat que s’acosten unes dates tan senyalades ens proposaven fer-los arribar postals nadalenques realitzades pels alumnes per posar-les a les safates de l’esmorzar i/o dinar del Dia de Nadal de tots els pacients que es trobin hospitalitzats aquell dia en el nostre centre.

És una iniciativa que va sorgir arran de la pandèmia i que han volgut donar-li continuïtat perquè els hi consta que va alegrar molt a les persones que ho van rebre.

Els i les alumnes de l’escola van acollir la proposta amb moltes ganes i ja tenim totes les postals preparades perquè arribin a les mans de tots i totes les pacients.