P4 fem teatre!

A la classe dels núvols de P4 hem fet teatre, sí, sí!

Un dia vam explicar els contes de “El cargol i l’herba de Poniol” i “La rateta que escombrava l’escaleta”. Els vam proposar què els semblaria fer-ne una obra de teatre i tot seguit van exclamar d’alegria dient que siiii!!!!

Vam pensar entre tots i totes com organitzar-ho: com fer el vestuari, en quin lloc fer la representació, com distribuir l’espai, a qui convidar, quin dia fer-ho,…

Vam gaudir en els assajos, vam fer la representació dues vegades, una pels infants de P3 i de P5 de la nostra escola i una altra pels infants de P4 de l’escola Beat Bonaventura del mateix poble.

Ens vam intercanviar cartes d’invitació amb l’altra escola i el dia que van venir els vam convidar a esmorzar pa amb xocolata i després es van quedar a jugar una estoneta al nostre pati.

Són moltes les emocions que hem viscut i compartit.

Ha estat una experiència molt molt bonica!!!!

Us deixem algunes fotografies.