L’AMPA obsequia l’escola amb un hivernacle.

L’AMPA ha obsequiat l’escola amb un hivernacle, gràcies a una subvenció atorgada per l’Ajuntament, que s’ha ubicat a l’actual hort que cultiven els i les alumnes del centre.

Aquest permetrà ampliar el ventall de possibilitats del cultiu a l’aire lliure que es porta a terme fins ara permetent idear activitats del cultiu a l’interior d’aquest nou espai.

Des de l’escola n’estem molt agraïts. Gràcies a la col·laboració i treball de pares i mares en la seva instal·lació, els infants podran gaudir a partir d’ara d’un nou espai de cultiu.

Clicant la foto podreu accedir a les fotos del procés de col·locació de l’hivernacle per part de l’AMPA.