Padrins de lectura curs 2018-19.

El 14 de novembre de 2018 va tenir lloc a l’aula de P5 la presentació de l’activitat de padrins de lectura. Els i les alumnes dels dos cursos de 3r juntament amb els i les alumnes de P5 varem conèixer els seus padrins/es i fillols/es respectivament.

Les tutores ens van  explicar els objectius de l’activitat i la tasca que cada grup li pertoca.

Després varem signar els contractes d’apadrinament i ho vam celebrar en  un gran esmorzar, un bon pa amb oli i pernil acompanyat d’unes olives i galetes salades.

L’activitat s’ha portat a terme els dimecres durant tot el curs.

Finalment, s’ha entregat un diploma d’aprofitament a l’alumnat de P5 i unes paraules d’agraïment dels alumnes de P5 als de 3r.

Us deixem algunes fotografies de l’activitat.

Els i les alumnes de P5 i 3r A i B.