Dia eropeu de les llengües

El dia 26 de setembre es celebra el Dia europeu de les llengües, incentivat per la Unicó Europea. Els objectius d’aquesta jornada són:

• Alertar el públic sobre la importància de l’aprenentatge d’idiomes i diversificar la gamma de llengües, per tal d’incrementar el multilingüisme i la comprensió intel·lectual.
  • Promoure la rica diversitat lingüística i cultural d’Europa
  • Fomentar l’aprenentatge permanent d’idiomes dins i fora de les escoles.

Des de l’escola hem aportat el nostre granet de sorra i hem compartit el coneixement de les diferents llengües que sabem parlar. Hem tingut l’oportunitat de poder aprendre coses noves sobre els nostres companys, i fins i tot, d’aprendre algunes paraules en altres idiomes!

Us deixem un recull d’una de les activitats que hem dut a terme a l’escola.

Cliqueu a la imatge per veure els diferents cartells