Desè aniversari: Gràcies per acompanyar-nos!!

Tots els cursos escolars són especials, però aquest, 2018-19, ho és encara més: l’escola fa 10 anys!

Vam començar el curs amb aquesta il·lusió i ha sigut el fil conductor del projecte transversal que cada any fem a l’escola. Així doncs, cada grup ho ha treballat i hem descobert fets relacionats amb els 10 anys de l’escola. El nostre objectiu: oferir una gran festa on poguéssim passejar pels deu anys d’història de l’escola.

Les cartelleres de la classe i un desig en comú, investigacions, entrevistes, recull d’informació, els elements de l’escola, les persones que han passat per ella, el context en que està ubicada, els canvis que ha viscut, confeccionar un logo, crear l’eslògan, fer el cartell i el vídeo publicitari, el reportatge, la notícia, guarnir l’escola… Tots els i les alumnes hem treballat diferents aspectes en els que hem gaudit per preparar una gran festa!

Us deixem un recull de fotografies del dia de la festa i els dies previs de preparació. Esperem que en gaudiu i en tingueu un bon record com tots i totes nosaltres!

Moltes gràcies per acompanyar-nos en un dia tan especial i per fer-ho possible: Ajuntament, AMPA, famílies, timbalers i colla gegantera, Manel, alumnes, exalumnes i un agraïment molt especial als pares i mares que ens han ajudat.

Cliqueu a la imatge per accedir a la galeria de fotografies