Carnaval 2020

Durant el passat dijous 20 de febrer vam celebrar el Carnaval a l’escola. Els i les alumnes van portar disfresses relacionades amb el projecte transversal d’aquest curs escolar: Mars de plàstic – Stop this Now. El resultat va ser molt original: pops, meduses, estrelles de mar, recollidors de brossa de platges, contenidors de reciclatge, bussos, peix llanterna reivindicatiu…, tot ballant al ritme dels timbalers de Riudoms.

Per Carnaval, tot s’hi val! Després vam berenar coca amb xocolata proporcionada per l’Ajuntament de Riudoms.

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració!