Bicicletada 3r

Aquest novembre els i les alumnes de 3r de l’escola Cavaller Arnau i Beat Bonaventura han realitzat una ruta amb bicicleta pel municipi. La guàrdia urbana ha realitzat xerrades ambdues escoles per tal de conscienciar als més petits sobre el bon ús de la bicicleta i el respecte de les senyals de trànsit.

Acompanyats per una patrulla de la policia municipal es va fer la ruta passant per diferents espais del municipi: l’Ajuntament, la cooperativa, la via romana, la plaça de l’Arbre…

Ha estat una experiència extraordinària, ja que a més ens ha permès interaccionar amb els i les alumnes de l’escola Beat Bonaventura i fer noves coneixences.