Mares voluntàries

La Montse Alsina, mare de la Marina Rechas de 4tB, és mare voluntària des de fa uns quants anys. Cada dilluns ve a l’escola a fer suport de lectura. Li vàrem fer una petita entrevista. Ens va explicar que des de ben jove ha fet de voluntària a diferents llocs: a la festa major de Llofriu, al casal de Mont-ras…

A casa seva ja es respirava el voluntariat, i ella s’hi va enganxar. Diu que se sent molt satisfeta de veure com els nens i nenes han millorat la lectura. Gràcies Montse!

IMG_2494 (Copiar)

Una altra mare voluntària és la Diana Lledó, mare de la Duna de 4t A. Havia fet de voluntària en diverses associacions de Palafrugell. Actualment és voluntària a la nostra escola a infantil i primària.

Gràcies Diana!

P1120504

L’Alba Soler, mare de la Carlota, també ens ha vingut a explicar la seva experiència com a voluntària. El seu primer voluntariat va ser als 14 anys, i feia d’acompanyant en casals i esplais que anaven de colònies. També va participar en la elaboració d’uns llibres d’Intermón perquè els nens d’aquí coneguessin la vida i les costums de l’Àfrica. Ens explica que les persones han de fer el seu projecte personal, però que també han de col·laborar en la societat en què viuen.

Gràcies per compartir les teves experiències amb nosaltres!

IMG_2641[1]

La Mariela Gómez, mare de la Berta, també va venir a explicar-nos la seva experiència de voluntariat. Va començar a fer de voluntària als 16 anys al seu país natal, Argentina (La Plata) acompanyant als nens i nenes amb poc recursos de colònies. També ensenyava a llegir i a escriure a la mainada que no podia anar a l’escola. Fins fa poc va ser voluntària a la nostra escola, fent suport d’anglès.

Gràcies Mariela per compartir amb nosaltres la teva experiència!

P1120719 (Copiar)