Francesc Almagro, el Lècxit a les escoles

En Francesc Almagro és voluntari des de fa uns quants anys. Ha fet de voluntari a la presó de Figueres, a l’arxiu municipal de Palafrugell…i ara fa uns anys coordina el programa Lècxit a les escoles. Quan explica les seves experiències com a voluntari ho fa amb il·lusió, amb alegria. La satisfacció de poder fer una cosa per una altra persona que ho necessita et fa sentir molt bé.

Ens va explicar que hi ha 2 tipus de voluntariat: l’ocasional i el continuat. El voluntariat ocasional seria un favor puntual que es fa a una persona, i el continuat seria un favor que s’allarga un temps concret. En el segon cas ja parlaríem d’associacions, entitats…El voluntari o voluntària són persones generoses, altruistes i empàtiques. Tu ho ets?

IMG_2461 (Copiar)