Ens visiten artistes de Palafrugell

Durant aquest curs, els/les alumnes de 1r, 2n i 3r hem realitzat el taller “Artistes de Palafrugell”

Ens ha agradat rebre la visita i escoltar a artistes plàstiques del nostre poble.

L’Ona Esteban ens va mostrar quins van ser els seus referents artístics: Sorolla, Picasso o Miquel Barceló.

Ens va engrescar a buscar quin dibuix es pot amargar en una senzilla taca de pintura.

I vam atrevir-nos a imaginar un món de somnis a partir de taques de color.

Les nostres creacions tan originals, bé mereixen un exposició en un lloc molt especial…

L’Anna Grimal és il·lustradora, ens va fer parar atenció en l’important que és la constància i la força de voluntat per aconseguir els nostres somnis. Ens va explicar que per aprendre a dibuixar bé, cal practicar cada dia, el mateix passa amb la majoria de coses. Ens va regalar el seu conte de “Greta i l’orella despistada”, així que si estem atents i escoltem, no ens perdrem res del que passi al nostre voltant.

L’Anna ens va demostrar que no calen materials molt especials per aconseguir bons resultats. Podem realitzar dibuixos ben bonics amb els nostres plastidecor. Ens va ensenyar alguns trucs.

Hem intentat imitar el seu dibuix. Posant atenció i amb moltes ganes, ens ha agradat el resultat.