Caminada fins al Mirador de les Roques d’Ase – 4t

Aquest dijous anem al Mirador de les Roques d’Ase. Aquesta excursió és el punt de sortida del projecte de la comarca que comencem ara i acabarem tornant de vacances.

Per qui no conegui aquest espectacular lloc us deixem una mica d’informació:

Mirador situat en ple espai natural Castell-Cap Roig. Es troba a uns 130 metres sobre el nivell del mar, en un dels punts més elevats d’aquestes muntanyes, i ens permet tenir vistes panoràmiques d’aquest bell sector de la Costa Brava. S’observen les platges de Palamós, Sant Antoni i Platja d’Aro al sud-oest, les de Calella de Palafrugell al nord-est, les Gavarres a l’oest i les muntanyes de Begur, el Quermany, el Montgrí i la plana de l’Aubi, al nord.

Aquesta excursió serà a peu. Sortirem de l’escola a les 9h i tornarem a les 16:30h. Més o menys caminarem uns 12km, que no farem seguit. Farem aturades per explicar i observar l’entorn, esmorzar, dinar i jugar al bosc.

Us deixem unes fotos per què us pugueu fer la idea d’on anem.