Sant Jordi Virtual

Benvolgudes famílies,

S’acosta la diada de Sant Jordi i malgrat la situació que vivim, NO ENS LA VOLEM PERDRE!

Necessitem la vostra ajuda: alumnes, mestres, pares, mares, àvies, avis… Ens agradaria que ens féssiu arribar vídeos, imatges, àudios explicant un conte, llegint un fragment, recitant un poema, recomanant una lectura… I així celebrar un SANT JORDI VIRTUAL.

Us convidem a compartir les vostres aportacions amb diferents formats i llengües. Ens agradarà sentir totes les veus.

Feu-nos-ho arribar a través dels mails de les tutories.

MOLTES GRÀCIES

“No fa falta que les llegendes siguin veritat només fa falta que siguin boniques i creure en elles”

Escola Carrilet