MÚSICA DE LA SETMANA

Aquesta setmana ens acompanyen a les entrades i sortides els KOERS!

El seu primer disc publicat el 2018, “Unbroken”, sonant a les principals ràdios i televisions, els ha situat com els representants nacionals del reggae estatal amb més projecció del moment. Un disc i gira de debut per emmarcar que ha apropat la seva proposta a centenars de milers de persones fent-los esdevenir, fins i tot, els compositors i intèrprets de la cançó de l’estiu de TV3 del 2018.

Koers en llengua afrikaans vol dir ritme, i és que no es queden curts. Groove, New Wave, Dub, Pop i Rock es mesclen amb la seva essència reggae de més d’arrel, que juntament amb el missatge vitalista de les seves lletres són la marca de la casa. Un combo de 10 components d’una gran qualitat que fa vibrar i emocionar a un públic fidel que ja omple pavellons per a gaudir-los i que canta al uníson tots els seus temes.

Aquest 2019 publicaran nou EP i estrenaran nova gira. Sense cap mena de dubte, els lleidatans Koers seran una de les bandes més destacades d’aquesta temporada.

Us animem a escoltar-los! Aquí teniu un link al youtube del seu primer disc, si us agraden només heu de seguir buscant: https://www.youtube.com/watch?v=G_BTeiZ2IFI

Bona setmana nenes i nens!