Inici del 3r trimestre

Hola de nou,

Esperem que tots i totes estigueu bé.

Avui comencem el 3r trimestre de forma excepcional.

A l’espera de més informació per part de Govern sobre com anirà tot us volem fer saber com funcionarà l’escola virtual.

Tothom que tingui dubtes o preguntes sobre temes relacionats amb les feines dels seus fills i filles s’ha de posar en contacte amb les tutories. (Trobareu els correus electrònics al Carrilet Virtual). Si teniu dubtes o preguntes generals d’escola podeu enviar un correu a b7006782@xtec.cat.

Les activitats i tasques seran setmanals. Cada dijous o divendres, en funció dels nivells, es penjaran els Plans de treball nous a l’EVA de cada curs. Recordeu que teniu els correus dels mestres per enviar les feines i resoldre dubtes.

Per acabar, us demanem que estigueu alerta al correu o telèfon per si els mestres volen contactar amb vosaltres.

Esperem poder retrobar-nos el més aviat millor.