Grans i Petits. Petits i Grans.

A través de les mirades de nens i nenes de l’escola i d’homes i dones més grans es vol transmetre la voluntat del treball, la creativitat i l’esforç comú entre generacions diverses.

Mirades, belles mirades que uneixen generacions. Ulls dolços i expressius, amb un grapat de somnis encara per viure fusionades amb ulls bells amb arrugues que han viscut el pas del temps amb grans experiències per fer-les més intenses, més fortes i per aportar saviesa als petits ulls que les envolten.”

Aquest és el motiu de la decoració del pati de la Fundació Palafrugell Gent Gran per Flors i violes. Aquesta decoració ha estat pensada, dissenyada, elaborada i realitzada conjuntament per els i les residents de la FPGG i els i les alumnes de l’escola Carrilet.

Podreu visitar-la els dies 3, 4 i 5 de maig de 10h a 14h i de 17h a 19:30h al Pati de la FPGG. Us hi esperem.