Èxit de participació a la 1a xerrada per famílies sobre els límits.

Ahir vam iniciar el cicle de xerrades escola-família sobre el tema: “Posar límits als fills i filles no ha estat mai una tasca fàcil…”

L’objectiu d’aquestes trobades és prendre consciència del rol que tenim com a pares, mares i mestres de la necessitat d’establir una autoritat sana on els límits són necessaris per tal que l’infant es pugui desenvolupar en un entorn segur i protegit.

Aquestes xerrades es duen a terme a la biblioteca de la nostra escola amb la participació de l’equip de mestres i dinamitzats per l’Eva Gasull, psicòloga del centre TAMGRAM.

Les properes sessions seran:

• Per a les famílies de 123 – dimarts 11 de febrer de 15h a 17h.
  • Per a les famílies de 456 – dimarts 18 de febrer de 15h a 17h