DE BON ARBRE, BONA FRUITA

Aquest curs també hi ha un grup de mares que aprenen català en el marc d’un programa de l’Àrea d’Educació de l’Ajuntament que té per finalitat apoderar dones sense estudis però molt interessades en educar els seus fills tan bé com sigui possible en col·laboració amb l’escola.

Es tracta d’un taller que té lloc al local social de la Sauleda els dimarts i dijous de 9 a 2/4 d’11. Hi aprenen una mica de català (tan oral com escrit) alhora que adquireixen coneixements sobre el sistema educatiu i la cultura del nostre país; també s’hi genera cert debat sobre qüestions d’interès com ara la igualtat de gènere, el lleure educatiu, la promoció de la lectura, d’hàbits saludables…

Per tot això, a banda de les sessions a l’aula, també fem sortides. Per exemple, hem visitat la Biblioteca de Palafrugell, el Museu del Suro i Dipòsit Modernista, l’Espai Dona… i aquesta primavera tenim previst visitar la Fundació Josep Pla i anar a veure els horts comunitaris de les Arenes!

A diferència d’anteriors edicions del programa, aquest curs estem fent també una aproximació a les eines digitals, ja que actualment són imprescindibles per a la comunicació entre escola i famílies.