De bon arbre, bona fruita

Al taller de català inicial per a mares de l’escola Carrilet estem convençudes que els nostres fills creixeran més feliços, bons i intel·ligents quant més preparades, informades, fortes… estiguem les mares i els pares. Un dels nostres objectius és millorar el coneixement del català per afavorir la comunicació entre família i escola; i anem aprenent una mica d’aquesta llengua mentre tractem temes relacionats amb l’educació.

Al llarg dels 3 trimestres del curs, hem previst parlar dels principals agents educatius: la família, l’escola i la Ciutat Educadora, respectivament. Així, aquests mesos de tardor, ens hem anat coneixent mentre parlàvem de la nostra llar i les nostres famílies, tot fent èmfasi en la importància de qüestions com ara l’alimentació saludable, la igualtat de gènere, la lectura, el joc i altres activitats en família.

Hores d’ara som un grup prou cohesionat, en què les participants (16 dones marroquines) s’acompanyen i recolzen unes a les altres, en què hi ha també discrepàncies i debat… Però una cosa tenim clara: estimem els nostres fills i tenim gran respecte pels seus mestres. Per això hem fet l’esforç d’aprendre una cançó en català i regalar-vos-la aquest Nadal!