CONVOCATÒRIES EXTRAORDINÀRIES COVID 19

Bon dia

des de l’Ajuntament ens informen que han tret una convocatòria extraordinària d’ajudes econòmiques per a famílies que estan afectades per la situació de Pandèmia.

Són dues convocatòries diferents:

1. Ajudes directes per necessitats bàsiques, escolarització (llibres i material escolar) i habitatge (lloguer i hipoteca)
  2. Ajudes que es paguen a l’entitat i servei que proveeix el servei: menjador escolar, subministraments bàsics i activitats extraescolars

Per veure els documents de les convocatòries podeu clicar els següents enllaços:

DOCUMENT1

DOCUMENT2

Les condicions són que les famílies estiguin empadronades a Palafrugell abans del 31/12/2019, que hagin estat afectades (a nivell laboral i econòmic per la situació de la Pandèmia) i que no superin el nivell d’ingressos que consta a les convocatòries.

Les sol·licituds es poden presentar a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) del 15 al 30 d’octubre o via telemàtica.

DADES OAC

Horari:

Dilluns, dimecres i divendres, de 8.30 a 13.30 h

Dimarts i dijous, de 8.30 a 18 h (excepte Setmana Santa, juliol, agost i Nadal, que serà fins a les 13.30 h)

Adreça: Avinguda Josep Pla, 5

Telèfon: 972 613 100

Es demana que es faci difusió entre les persones i/o entitats que puguin estar interessades o puguin traslladar a persones possibles beneficiàries.

Atentament,

Escola Carrilet