2a Trobada de Xarxa Territorial de Transformació Educativa (XXTE)

El passat 26 de novembre l’Escola Carrilet va participar de la 2a Trobada de Xarxa Territorial de Transformació Educativa (XXTE).

En aquesta ocasió, les mestres Loreto Pitarque i Cristina Aulet van exposar l’experiència “La personalització de l’aprenentatge a l’Escola Carrilet”, per explicar com es porta a terme el seguiment de l’alumnat l’escola i la potenciació de l’autonomia i autoaprenentatge dins la nova metodologia que s’està implementant a l’escola.

Moltes gràcies Loreto i Cristina per la vostra implicació. L’escola ha rebut moltes felicitacions per l’experiència, així com peticions per exposar-la en d’altres trobades i centres educatius.

La XXTE és l’evolució de l’Escola Nova21 , d’on l’Escola Carrilet n’ha participat des dels inicis. La primera trobada d’aquest curs es va realitzar el 13 d’octubre, en una connexió virtual amb més de 200 participants per presentar el nou curs i acotar el tema de treball de fons: l’avaluació. L’Escola Carrilet va estar representada per Ricard Serrano i Clàudia Soler.

A nivell d’escola, s’ha constituït un grup impulsor per tirar endavant amb aquest projecte tant engrescador- Rosa M Martínez i Ricard Serrano-  on el treball col·laboratiu entre diferents centres i la innovació educativa n’és l’eix principal.

Seguim fent camí innovant, compartint i aprenent.