Últimes informacions del curs. I bones vacances!!

Ja som a l’estiu!!!

I ens omple d’alegria:

Veure com els nens i les nenes de P3 ara es mouen per l’escola amb un domini propi de qui és a casa seva.

Adonar-nos com tota la resta també s’han anat fent grans: han crescut en alçada, en experiència i en una mirada més amplia del món. I sabem que ho han fet bé: amb ganes, amb alegria, amb interès, amb esforç, amb motivació i… tot sovint… amb emoció, amb l’emoció que dóna viure i compartir desitjos, anhels, temps i amistats.

Sentir l’enyorament per “els nois i les noies” de 6è que se’n van a secundària, sabent que, després d’un temps, tenen prou eines per seguir avançant.

Recomanacions literàries per aquest estiu.

Cliqueu aquí –> recomanacions estiu

Calendari escolar pel curs 18-19.

• 12 de setembre de 2018: inici de les classes al segon cicle de l’educació infantil, l’educació primària, l’educació secundària obligatòria.
  • Del 22 de desembre de 2018 al 7 de gener de 2019: vacances de Nadal.
  • Del 13 al 22 d’abril de 2019: vacances de Setmana Santa.
  • 21 de juny de 2019: acaben les classes a tots els centres, llevat de les dels ensenyaments de règim especial i de la formació professional, que ho faran d’acord amb la seva programació acadèmica.
  • Festiu: 2 de novembre, 7 de desembre i 4 de març.
  • Incorporació esglaonada P3: primera setmana de curs.
  • Jornada continuada: 21 de desembre i del 10 al 21 de juny.

Previsó d’activitats extraescolars.