TokApp

Per ajudar-vos a instal·lar el TokApp en els vostres telèfons mòbils i que pugueu rebre els missatges que l’escola us pot enviar cal seguir aquests passos:

1- Entrar a la botiga App Store (si teniu un telèfon mòbil Apple) o Play Store (si teniu un telèfon mòbil Android).
2- Buscar l’aplicació TokApp School i descarregar-la.
3- Obrir l’aplicació, seleccionar el país de residència i escriure el número de telèfon que vau donar a l’escola a l’inici de curs.
4- Escriure el nom d’usuari i contrasenya que vulgueu utilitzar (si està ocupat, escolliu un altre).
5- Esperin que el centre actualitzi la base de dades i detecti el vostre registre.
Començareu a rebre comunicats. És molt important per tant, que les dades de registre, coincideixin amb les facilitades al centre.

• Podeu veure aquest vídeo on us mostren com fer-ho:

DADES IMPORTANTS:

• USUARI: Podeu triar la paraula que vulgueu. És aconsellable triar una paraula sense espais ni accents i tota en minúscula.
  • TELÈFON: És molt important que el telèfon que utilitzeu sigui el que heu donat a l’escola. Si voleu fer servir un altre número cal que truqueu a l’escola o al tutor/a del vostre fill/a i li comuniqueu aquest canvi.
  • CORREU ELECTRÒNIC: No cal entrar cap correu electrònic perquè l’escola només us enviarà missatges al vostre mòbil, no al vostre correu electrònic.