Nadal a p3

Aquests dies de desembre són dies especials i des de l’escola ens agrada portar la màgia a les aules.

La mainada de p3 ja fa uns dies que gaudeixen del calendari d’advent i de les sorpreses que dia a dia ens porta: un poema amb la seva postal, una cançó, un fanalet per anar a esperar els reis, neules,… i també el tió i el patge reial!

També, us volem explicar que per decorar l’escola hem pintat unes estrelles precioses i, hem fet papers d’embolicar per col·laborar amb la fireta solidària que es fa aquest diumenge a Palafrugell.

Com veieu, ens ho estem passant d’allò més bé aquests dies previs a les vacances!