Matriculacions 2020-21

Per qualsevol dubte o pregunta podeu contactar amb nosaltres a través de b7006782@xtec.cat o 972.30.67.65.

Horari d’atenció telefònica de 9h a 13h.

Llista d’alumnat preinscrit.

Veure document –> ALUMNAT PREINSCRIT

Llista d’alumnat assignat al centre.

Veure document –> ALUMNAT ASSIGNAT AL CENTRE

Llista d’alumnat en llista d’espera al centre.

Veure document –> ALUMNAT EN LLISTA D’ESPERA AL CENTRE

CALENDARI DE MATRICULACIONS

Els alumnes a qui s’ha assignat plaça en el procés de preinscripció han de formalitzar la matrícula del 13 al 17 de juliol de 2020. Els alumnes que no ho fan en el període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades.

La matrícula es farà amb cita prèvia que es proporcionarà per telèfon des de l’administració del centre.

A més de la documentació aportada amb la sol·licitud de preinscripció, per matricular-se cal presentar:

1. Fotocòpia del carnet de vacunacions on constin les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents.
    – Si no es té carnet de vacunacions cal presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents.
    – Si el nen o la nena no han estat vacunats per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
  2. Fotocòpia de la Tarjeta sanitària.
  3. Dues fotografies tamany DNI.