Lecxit 22-23

Dimarts passat, 15 de novembre, va començar el programa LECXIT (lectura per a l’èxit educatiu); una activitat que pretén fomentar el gust per la lectura i millorar la comprensió lectora d’alumnes de 4t i 5è de primària.

Es tracta d’un 1×1, és a dir, un alumne/a de l’escola i un mentor/a es troben cada dimarts, de les 17h a les 18h, per llegir i comentar el que es llegeix. No és una classe de reforç ni d’ampliació. Més aviat, un intent d’entusiasmar per la lectura.

Agraïm, un any més, que la Fundació Josep Pallach ens ofereixi voluntariat disposat a gaudir d’aquesta experiència educativa, lúdica i emocionant en la qual s’origina un vincle molt especial entre l’infant i l’adult.

Un clar exemple que la responsabilitat de la millora educativa és compartida, no només de l’escola.  “Tothom educa, s’educa tothom; fem xarxa” (lema de la Fundació Josep Pallach)