INICI DEL CURS ESCOLAR 2020/21

• Aviat rebreu informacions de les reunions d’inici de curs a través de la pàgina web i de l’aplicació Tokapp (és molt important que totes les famílies de l’escola tingueu ben instal·lat i operativa aquesta aplicació en el vostre telèfon mòbil). Seguiu aquestes instruccions per tenir l’aplicació operativa i poder rebre les informacions que us enviem des de l’escola:

• CALENDARI ESCOLAR 2020-21:

• Degut a la pandèmia Covid19 , excepcionalment per aquest curs, no es disposarà de la sisena hora i es realitzen modificacions tant en horaris com en accessos.

• SERVEI D’ACOLLIDA MATINAL:

Es manté aquest servei de dilluns a divendres de 7’45h a 9’10h.

ACESSOS

• Horari atenció telefònica: de dilluns a divendres de 9 h a 14 h 972 306765
  • Per dubtes o concretar cita prèvia amb l’equip directiu: b7006782@xtec.cat

INFORMACIONS DES DE L’AMPA

• COMIAT DE 6è A L’AQUADIVER:

• QUOTES AMPA CURS 2020-21:

BON INICI DE CURS 2020-21  !!!