FIRETA SOLDÀRIA PER LA MARATÓ

Aquest any hem pogut tornar a participar a la Fireta Solidària de les Escoles que organitza l’Ajuntament de Palafrugell, per poder recaptar diners per la MARATÓ (programa solidari de TV3 i Catalunya Ràdio), que aquest any està dedicat a un grup de problemes de salut molt comuns que afecten una de cada quatre persones en algun moment de la vida, amb un elevat impacte social, sanitari i de la qualitat de vida de les persones afectades i del seu entorn, LA SALUT MENTAL.

L’escola Carrilet hi va participar, aquest diumenge 19 de desembre i va fer una aportació de 275€!

Moltes gràcies a les persones voluntàries i a tothom que va passar per la paradeta!