Diada de Sant Jordi a l’Escola.

Aquest divendres 19 d’abril celebrem la Diada de Sant Jordi. QUÈ FAREM?

PEL MATÍ

• Intercanvi de llibres

Cada nen i cada nena ha de portar un llibre de casa. Durant el matí de la diada, s’exposaran els llibres que han portat perquè la mainada els pugui mirar.  El mateix divendres a la tarda es tornaran els llibres a casa.

Captura

• Auca de l’escola: ampliem l’auca de la història del Carrilet amb noves activitats que hem viscut. Voleu llegir els rodolins i veure les fotografies?

A les aules es faran activitats relacionades amb la diada de Sant Jordi.

• Sisè: Pel matí (10:30h), començaran amb el lliurement dels premis Mestre Sagrera. Les famílies que vulgueu assistir-hi podreu anar al TMP i pujar directament al pis de dalt.  Diumenge 23 qui vulgui podrà participar a la lectura col·lectiva de l’obra d’en Josep Pla (cal informar als mestres)Captura

PER LA TARDA

Tarda de contes

Cada any, pares i mares vénen a l’escola a explicar contes. Aquest any també ens agradarà escoltar-vos!

Ja tenim quasi bé 40 pares i mares que vénen a explicar-nos contes. TOT UN ÈXIT!!!

AH! RECORDEU QUE DIUMENGE AL POBLE HI HA PARADETES DE LLIBRES I ROSES QUE PODEU VISITAR.

Des de l’Escola Carrilet us desitgem una molt bona DIADA DE SANT JORDI.