Concurs Pintura Rodolfo Candelaria

El passat dijous 10 de novembre l’àrea d’Educació de l’Ajuntament de Palafrugell i l’Associació Cultural d’Amics de Rodolfo Candelaria van fer entrega dels premis de la 14a edició de la Mostra de pintura Rodolfo Candelaria. Hi ha un guanyador/a per cada escola del municipi i de la nostra escola la guanyadora és l’Ellie Carey Cooper. Moltes felicitats Ellie !!!

Enguany era el primer any que no es comptava amb la presència de l’artista, ja que va morir el passat mes de juny. D’aquesta manera el concurs, on hi participen els alumnes de cinquè de primària de les escoles de Palafrugell suposa un homenatge i seguir amb el seu llegat vinculat al municipi.

Totes les obres finalistes i guanyadores estaran exposades a Centre Municipal d’Educació fins al 30 de desembre.

Guanyadora i finalistes de l’escola Carrilet:  Ayman Mouna, Dan Gallanger, Maria Tykhonova, Ellie Carey Cooper, Júlia Dalmau i Josep Miquel Sabonge.

Moltes felicitats a tots i totes !!!