Carrilet 3D continua. Ara SALVAORELLES i un REPTE.

Després de fer les pantalles ara des del CARRILET 3D fem SALVAORELLES.

Un salvaorelles és una peça que ajuda a protegir les orelles de les gomes de les mascaretes. Pot ser molt útil per a tota aquella gent que ha de portar mascaretes tot el dia, com el personal sanitari que treballa al CAP de Palafrugell

Aquesta setmana hem fet arribar 20 salvaorelles al CAP.

Aprofitem per LLANÇAR UN REPTE A TOT L’ALUMNAT DE 5è i 6è (i si hi ha algú altre que ho vol provar ho pot fer també)

Us proposem que fent servir el que heu après del CLAUER personalitzeu aquests salvaorelles amb PARAULES d’ànim, agraïment, motivació… cap al personal sanitari.

Ho podeu fer com vulgueu, però la peça s’ha de poder imprimir bé.

Totes les que ens feu arribar les imprimirem i les donarem al personal sanitari de Palafrugell. Podeu enviar els models a drusca@carrilet.cat.

Trobareu tota la informació AQUÍ. Per qui no conegui l’activitat del clauer la trobarà aquí.

Ànims.

Gràcies a Voluntaris3D de la Garrotxa pel model.

A l’escola col·laborem fabricant objectes que poden ser d’utilitat per a la gent. Ho fem voluntàriament, sense molestar a ningú i sense esperar res a canvi.

Com ho fem? Doncs:

1. Tenim una idea – Fer objectes que ajudin com pantalles, salvaorelles…
  2. Ens posem en contacte amb les persones que els hi pot interessar i preguntem si els pot ser útil. Si ens diuen que no, ja està. Si ens diuen que SÍ, continuem.
  3. Entitat i Carrilet3D acordem la quantitat a fer i com es farà arribar. (cal tenir en compte la situació en la que ens trobem i que hem de preveure el mínim moviment de persones)
  4. El Carrilet 3D comença a fabricar.
  5. Un cop fet el material. Com que ja ens hem posat d’acord, prèviament, en el repartiment, fem arribar el material al destí.
  6. Tots contents. Destinataris perquè disposen d’un material que els pot ser útil i nosaltres, Carrilet3D, contents per poder ajudar i col·laborar en moments així.