capítol 1: HEM CANVIAT D’AULES

Vam quedar que de mica en mica us aniríem mostrant totes les novetats de P4. Doncs vinga, Comencem!!!

En aquest article us parlarem de les nostres AULES.

Continuem tenint els mateixos espais: comunicació, projecció, art i ciència. Però estan plens de propostes noves…

Quan triem l’espai de comunicació no només parlem i escoltem, descobrim nous llenguatges… Podem mirar contes, jugar amb els puzles, la capsa de salut, la dels àpats i les nines. Podem dibuixar i escriure a la PDI i a la pissarra negra. Per escriure noms tenim la pissarra blanca i les lletres magnètiques.

Si escollim l’espai de projecció, és que tenim ganes d’explorar l’espai i desafiar l’equilibri amb el duplo, els maons de suro, les peces de fusta de colors, els blocs de fusta i el castell.

Si se’ns desperta la inspiració artística, no dubtem a anar a l’espai d’art. Tenim la possibilitat d’utilitzar diferents tècniques: el modelatge amb fang, la pintura amb témperes, el collage amb diferents papers.

Però si el que ens ve de gust és observar, manipular i experimentar, llavors segur que voldrem passar per l’espai de ciència. Hi trobarem el carro de transvasaments on decobrirem les possibilitats d’alguns estris i les propietats de la sorra. Amb la lupa binocular i el microscopi digital segur que ho veurem tot des d’una altra perspectiva. I a la taula de manipulació investigarem com es comporten diferents elements.