Canvi de la data de retorn de les vacances de Nadal

Benvolgudes famílies,
Us compartim el comunicat que ens acaba d’arribar del Departament d’Educació:
Com ja sabeu, es preveu que l’evolució de la pandèmia després de les vacances de Nadal no sigui gaire afavoridora, i és per això que els Departaments d’Educació i Salut hem previst diverses mesures perquè les escoles siguin espais el més segurs possible. En aquest sentit, s’ha previst aplicar les mesures següents:
  • L’inici de curs del segon trimestre s’endarrereix fins al dilluns 11 de gener, com a conseqüència d’haver avaluat i tingut en compte les recomanacions sanitàries: el Govern aprovarà la disposició normativa per fer efectiva la modificació del calendari escolar el proper 22 de desembre.
  • Es faran cribratges als i a les professionals en tornar de les festes nadalenques
Cuideu-vos molt, bones festes.