Cantata de Nadales

Vam acabar el primer trimestre recuperant les tradicions.  Els alumnes de l’escola van poder cantar al pati davant de tots els nens i les nenes de l’escola, dels pares i mares, familiars i/o amics. Després tots van sortir a passejar i cantar pels carrers del poble. Els alumnes de 456 van fer 4 actuacions !!! Amb un temps rècord. Primer van cantar davant de l’ajuntament a la Plaça Can Bech.

Tot seguit vam anar a la Llar d’Infants Tomanyí els alumnes de I2 ja estaven esperant.

A continuació vam entrar a cantar a la Biblioteca de Palafrugell, tots van quedar molt sorpresos. A qui cantarem? … si a la biblioteca s’ha de parlar molt fluixet.

I per acabar vam cantar a la Plaça Nova. Vam quedar molt impressionats a tots els llocs hi havia públic que ens estava esperant per escoltar-nos. Va ser un Gran dia per recordar.