Campanya de donació de sang

L’alumnat de 4t estem col·laborant amb el Banc de Sang i Teixits del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya en la creació de la campanya de donació de sang prevista per al dia 15 de febrer de 2018 de 15 a 18h al gimnàs de l’escola.

Estem treballant molt per conèixer el millor possible la sang i el sistema circulatori del cos per entendre la necessitat de donar sang. D’aquesta manera volem fer-vos arribar la nostra il·lusió per aquesta tasca i us animem a venir a donar sang i a que ho expliqueu al màxim de gent possible per convertir aquesta diada en una festa de la solidaritat i la cooperació.

CLIQUEU sobre el cartell de sota per veure més informació i vídeos de la jornada

NO HI FALTEU… I RECORDEU… UNA DONACIÓ POT SALVAR 3 VIDES!